*Ini adalah produk digital. Gambar adalah sekadar hiasan.

PERHATIAN

HARGA AKAN DINAIKKAN PADA BILA-BILA MASA

Tekan butang “Saya Nak Order” untuk buat pembelian segera!

KINI ANDA TAK PERLU BUANG MASA DAN TENAGA MENGHANTAR ANAK KE PUSAT TUISYEN.

REVOLUSI KELAS TAMBAHAN LEBIH MANTAP BERMULA HARI INI 

Hanya Di Hujung Jari Anda Di Mana-mana Sahaja…

Salam bahagia, Nama saya Cikgu Mohd. Fadli Salleh atau lebih dikenali sebagai Cikgu Korea.

Ramai yang bertanya dengan saya, “Bagaimana anak nak skor A dalam mata pelajaran matematik. Sebab anak lemah dalam mata pelajaran tersebut. Anak pun tak tunjukkan minat”

Sebenarnya tak susah dan saya akan tunjukkan caranya Jika anda teruskan bacaan.

Nak anak berjaya mendapat keputusan yang baik untuk subjek matematik mudah sahaja. Ia terdiri daripada beberapa  elemen penting.

✔️Minat
✔️Buat persediaan awal
✔️Buat banyak latihan berulang-ulang

dan satu lagi elemen yang dapat membantu adalah pergi ke kelas tambahan atau  tuisyen untuk pengukuhan.

Paling utama sekali adalah minat. Punca utama yang menyebabkan anak tak minat dengan matematik adalah menganggap matematik terlalu sukar.

Selain daripada itu, penguasaan operasi tambah dan congak mereka tidak mantap dan mereka tidak didedahkan dengan teknik-teknik yang mengira yang menyeronokkan. 

Ini menyebabkan mind set murid anggap Matematik itu sukar.

Biasanya minat tidak timbul kerana tidak membuat persediaan dari awal. Anak yang bersedia dari awal dapat mengikut pengajaran yang disampaikan oleh cikgu.

Apabila anak ketinggalan jauh, lama-lama mereka menganggap tidak ada guna untuk mengejar dan akhirnya, give up begitu sahaja.

Tahukah anda, terdapat lebih dari 100 sub topik dalam mata pelajaran matematik dari tahun 4 hingga 6.

Macam mana nak skor A dalam UPSR jika ketinggalan dalam banyak topik?

Bagaimana hendak belajar semua topik tersebut jika buat ulangkaji pada saat-saat terakhir. Tak masuk kepala apa yang dibelajar.

Saya pun akan give up juga.

Elemen seterusnya jika hendak anak skor tinggi dalam subjek matematik adalah membuat latih tubi dengan banyak dan berulang-ulang kali.

Ini membantu anak menghafal langkah kerja dengan lebih berkesan. Matematik tidak ada shortcut dan tidak ada cara lain yang memberikan kesan jangka panjang.

Akhir sekali, elemen penting yang membantu anak skor dalam subjek matematik adalah kelas tambahan atau tuisyen untuk pengukuhan.

Kempat-empat elemen ini perlu ada jika anda mahukan anda berjaya dalam subjek ini yang sebenarnya sangat seronok untuk dipelajari.

Sebenarnya, anak-anak kita ni, mereka lebih mudah untuk belajar dan menyerap ilmu yang disampaikan jika ada rangsangan tertentu.

Menurut satu kajian, kaedah pembelajaran berkesan terbahagi kepada 3 kategori iaitu auditori, visual dan kinstetik. Dan setiap anak mempunyai kaedah penyerapan ilmu yang berbeza.

“8,000 Murid Telah Mendapat Manfaat Dari Kaedah Pembelajaran Berkesan Ini…”

Sejak tahun lepas, saya telah bangunkan satu bentuk kaedah pembelajaran baru berdasarkan 3 kategori yang saya nyatakan diatas.

Bentuk pembelajaran ini membolehkan anak-anak mengulangkaji pelajaran pada bila-bila masa dan waktu dan tak kira tempat.

Pagi, petang, malam, di rumah, perpustakaan, di kampung, dalam kereta menuju ke pusat membeli-belah…

Lebih dari 8,000 orang ibubapa telah mendapat manfaat dari kaedah ini di mana saya sendiri yang mengajar anak-anak mereka dengan kaedah yang menyeronokkan.

Ini saya perkenalkan dalam 3 ebook saya yang lepas. Iaitu, Matematik Modul Pantas, Sifirlicious, Pecutan UPSR dan MarvelMaths.

Maklumbalas yang saya terima daripada ibubapa sangat positif sehinggakan mereka sendiri turut serta menelaah pelajaran matematik bersama anak.

Mereka sendiri dapat pantau dan lihat perubahan anak terhadap mata pelajaran matematik yang dianggap paling membosankan.

Lebih menakjubkan, ramai ibu pm dengan saya keputusan peperiksaan anak mereka dalam subjek matematik meningkat dengan mendadak. Ada yang dapat gred E dan D naik terus ke gred B.

Jika anda hendak melihat anak anda berjaya dan senang skor pada peperiksaan akhir tahun, lebih-lebih lagi peperiksaan UPSR, tugas anda sebagai ibu adalah buat persediaan seawal yang mungkin. Bagaimana?

Caranya akan saya kongsikan sebentar sahaja lagi.

“Gabungan Teknik Visual, Praktikal Dan Usaha Berterusan…”

Saya merupakan seorang Guru Matematik sekolah rendah berpengalaman mengajar selama 14 tahun, dan berpengalaman menjadi pengawas peperiksaan, menghadiri kursus penandaan kertas Matematik tahun 6, di anugerahkan sebagai Guru Inspirasi McDonald’s 2019.

Dari pengalaman ini dan maklumbalas yang diberikan oleh ibubapa, saya mendapati punca anak-anak lemah dalam subjek ini jatuh kepada dua sebab Utama …

❌ Pertama, murid Hilang Fokus di kelas dan
❌Kedua, ibubapa tidak mempunyai kemahiran mengajar anak di rumah.

Ya, tuan-tuan dan puan-puan.

Anda sebenarnya tidak keseorangan.

Ramai ibubapa NAK SANGAT mengajar anak-anak dirumah berband✔️ing hantar ke tuisyen atau hometusiyen.

Tetapi adakalanya, lupa rumus dan jalan kerja matematik. Maklumlah, dah bertahun tak buat soalan matematik.

Terpaksa hantar anak ke kelas tambahan atau pusat tuisyen. Dah lah mahal, jauh lagi tu. Terpaksa berikan komitmen dari segi masa wang dan tenaga.

Pada tahun 2018, saya berjaya menaikkan peratusan lulus Matematik sekolah saya dari 34% kepada 77% pada tahun 2018.

Apa yang saya buat, adalah saya rakam video untuk murid-murid saya yang tidak memahami tunjuk ajar saya di sekolah.

Disini saya terapkan auditory, visual dan kinstetik dalam rakaman tersebut.

Mereka dapat melihat video-video ini sebagai pengukuhan dan memahami semula topik yang diajar.

Sejak dari itu, saya mula berusaha gigih menyiapkan latih tubi dan video pengajaran setelah permintaan terlalu tinggi terhadap video pengajaran yang saya buat.

Sangat ramai ibubapa memohon saya membuat latih tubi dan video sebagai rujukan mereka untuk mengajar anak-anak di rumah.

Oleh sebab itu, maka wujudlah…

MATHZIER

Revolusi Kelas Tambahan Online Matematik Terkini!

Tekan butang “Saya Nak Order” untuk buat pembelian segera!

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Mathzier adalah Kelas Tambahan Online pertama di Malaysia yang lengkap dibuat mengikut silibus semasa berdasarkan KSSR bagi Tahun 4,5 dan 6 supaya apa yang saya ajarkan nanti, mengikut piawaian kementerian pendidikan.

Kelas tambahan online Mathzier ini menggunakan rujukan utama buku teks sekolah. Jadi anda tidak perlu print out bahan jika kat rumah tiada printer. Anak anda boleh terus rujuk dan buat soalan dalam buku teks.

Apa yang membezakan Kelas Tambahan Online ini dengan tuisyen di luar sana adalah elemen Auditori, Visual dan Kinstetic.

Anda dan anak-anak boleh tengok video dan belajar bila-bila masa dan di mana-mana. Di kampung pun boleh belajar, pergi melancong di oversea pun boleh lagi belajar. Tak kira masa, tempat dan waktu.

Lebih menarik lagi, anda boleh ulang-ulang tengok video sampai faham kemudian terus buat. Ini paling mahal dan tidak dapat diperolehi di pusat tuisyen biasa.

Di pusat tuisyen, jika anak tak faham masa guru mengajar, mereka akan terus tak faham tanpa dapat ulang semula apa yang cikgu tu ajar.

Dan yang paling penting, anda jimat masa dan tenaga tak perlu ke pusat tuisyen dan tak perlu hantar mereka lagi.

Mathzier juga dilengkapi dengan lebih 300 soalan pengukuhan dalam modul yang dibina sendiri oleh saya dan cikgu-cikgu yang berpengalaman gabungan lebih 30 tahun berdasarkan buku teks beserta skema.

Jika anda mahu kukuhkan kefahaman matematik anak-anak, maka modul ini disediakan untuk mereka membuat latihan. Disini hadirnya penerapan kinstetic.

Menarik kan!

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

“Apa Yang Akan Saya Dapat Cikgu?”

Mathzier dibahagikan kepada 3 pakej, Pakej Tahun 4, Tahun 5 dan Tahun 6. Setiap pakej ini dilengkapi dengan Slide, Video dan 300 latih tubi.

Anda boleh pilih untuk ambil satu pakej mengikut tahun anak anda berada atau, anda boleh pilih ketiga-tiga pakej tersebut.

Setiap bulan bermula Januari, saya akan edarkan 8 topik utama untuk tahun 4 dan 8 bab untuk tahun 5 dan 6.

Seperti berikut:

KANDUNGAN MATHZIER JANUARI
BAB 1

TAHUN 4
Kenal Dan Tulis Nombor
Teroka Nombor

Banding Dan Susun Nombor
Nombor Genap Dan Nombor Ganjil
Pola Nombor
Bundar Nombor
Tambah Dan Anu Dalam Tambah
Tolak Dan Anu Dalam Tolak
Tambah Dan Tolak
Darab
Bahagi
Darab Dan Bahagi
Selesaikan Masalah

TAHUN 5
Nombor dalam perkataan

Nombor dalam angka
Nombor dalam angka dan perkataan
Cerakinkan nilai digit
Cerakinkan nilai tempat
Nilai tempat dan nilai digit
Banding dan susun nombor
Pola nombor
Bundarkan nombor
Soalan Uji Minda

TAHUN 6
Nombor Perdana
Nombor Tuju Digit
Hubungan Nombor Perpuluhan Juta dan Pecahan Juta dengan Nombor Bulat
Penyelesaian Masalah
Komplilasi Soalan Peperiksaan Sebenar

KANDUNGAN MATHZIER FEBRUARI BAB 2

TAHUN 4
Penukaran Nombor Bercampur Dan Pecahan Tak Wajar
Tambah Pecahan
Tolak Pecahan
Tambah Dan Tolak Pecahan
Pecahan Dari suatu Kuantiti
Tambah Perpuluhan
Darab Perpuluhan
Tukar Pecahan Dan Peratus
Peratusan Objek

TAHUN 5
Tambah Sehingga Sejuta
Tambah Melibatkan ANU
Tolak Dalam Lingkungan Sejuta
Tolak Melibatkan ANU
Darab Lazim Lattice Dan Mudah
ANU dalam Darab
Bahagi Dan Bahagi Mudah
Bahagi melibatkan ANU
Operasi Bergabung Darab
Operasi Bergabung Kurungan

TAHUN 6
Darab Pecahan Wajar Dan Pecahan Wajar
Darab Pecahan Wajar Dengan Nombor Bercampur
Darab Nombor Bercampur Dan Mencari Anu
Bahagi Pecahan Wajar Dengan Pecahan Wajar
Bahagi No Bercampur Dan Cari Anu
Darab dan Bahagi Perpuluhan
Peratus Dalam Simpanan Dan Pelaburan
Peratus Dalam Kehidupan Seharian

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Tidak seperti tuisyen diluar sana, Mathzier dihasilkan mengikut silibus matematik semasa berdasarkan KSSR bagi Tahun 4,5 dan 6. Lebih-lebih lagi saya dan cikgu-cikgu yang terlibat sentiasa mendapat maklumat terkini yang tepat dari kementerian pendidikan.

Lebih menyeronokkan, anda bersama anak dapat menonton berulang-ulang kali sehingga faham. Bayangkan seperti mengupah seorang tutor mengajar di rumah anda!

Nah, Ini jawapan saya untuk mereka yang pm saya untuk buat kelas tuisyen anak mereka.

“Video Pengajaran, Sama Seperti Apa Yang Saya Ajarkan Di Kelas Saya Sendiri Berdasarkan Buku Teks.”

Penerangan yang saya berikan sangat jelas dan anak anda dapat buat latihan dalam buku teks matematik sekolah berdasarkan pengajaran yang diberikan dari video tersebut.

Bukan setakat itu, ia boleh ditonton di mana-mana sahaja kerana ia boleh dibuka di handfon dan juga didalam laptop.

Penerangan video bagi setiap sub topik sangat penting untuk kefahaman murid. Video ini boleh diulang tayang selalu dan latih tubi juga boleh di print out berkali-kali untuk dibuat latihan.

“Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal”

NAK tau apa beza murid cemerlang dan pelajar yang lemah?

Apabila ditanya murid-murid yang mendapat “A” dalam subjek matematik apakah rahsia mereka, mereka menjawab,

“… Buat persediaan awal, buat latihan berulang-ulang kali setiap hari sehingga saya dapat menjawab dengan sebelah mata…”

Ya, matematik tidak ada jalan pintas kecuali anak anda seorang genius matematik.

Matematik tahap dua jika digabungkan kesemua topik silibus dari tahun 4, 5 dan tahun 6, akan ada lebih daripada 100 topik.

Jika sasaran anak mendapat kepututsan cemerlang dalam peperiksaan UPSR, mana nak dapat habiskan dalam masa sebulan dua. Wajib mula awal. Seawal tahun 4.

Apa yang boleh saya jamin, Mathzier membolehkan anak anda mengulangkaji balik topik-topik yang telah dipelajari.

Jika tak faham, tonton semula video berulang-ulang kali sehingga mahir.

Jika dibuat berulang kali pastinya anak akan mahir seterusnya kejayaan dalam Matematik selangkah lebih dekat.

Jika anak anda tidak dapat A, sekurang-kurangnya anak anda lulus dalam Matematik asas yang akan bawa anak anda jauh dalam pendidikan dan untuk masa hadapanya.

Ibubapa mana yang tak NAK lihat anak Berjaya.

“Cikgu, Macam Mana Saya Nak Langgan, Berapa Harga Mathzier Kelas Tambahan Online?”

Sabar dulu. Sabar… Saya tahu anda dah tak sabar sangat dah Nak Dapatkan Mathzier ni. Cuma saya nak beritahu, Kelas Tambahan Online Mathzier ni, bukan produk langgan bulanan.

Ia adalah produk tunggal yang dikeluarkan secara berkala setiap bulan. Ia dipakej mengikut tahun 4, 5 dan tahun 6.

Anda boleh pilih pakej mana yang anda mahukan dan tiada paksaan melanggan seperti syarikat penyiar siaran digital berbayar.

Maknanya setiap bulan, anda diberi pilihan untuk beli bab seterusnya atau tidak. Terpulang dengan anda. Anda nak skip dan beli bab bulan seterusnya pun boleh.

Walaubagaimanapun, jika anda skip, dikhuatiri anak anda tidak faham apa yang diajarkan pada bab seterusnya. 

Amat dinasihatkan mendapatkan mengikut turutan bab yang dikeluarkan untuk mengelak anak keliru. 

Setiap pakej Mathzier (mengikut tahun) dilengkapi dengan Slaid berdasarkan rakaman video mengikut aturan dalam buku teks matematik, lebih dari 4 rakaman video mengikut sub topik dan 300 latih tubi yang anda boleh cetak berulang kali sehingga anak anda mahir dalam topik tersebut.

Pelaburan penting untuk masa depan anak anda ini wajib anda miliki. Anda boleh dapatkan Mathzier dengan harga

RM50
(shj setiap bab.)

Harga ini lebih berbaloi dari hantar anak anda tuisyen diluar sana untuk beberapa jam sahaja. Anda dapat 1 Bab merangkumi 8 sub topik, 1 Slaid berdasarkan buku teks matematik, Minimum 5 rakaman video mengikut tahun dan 300 Latih Tubi untuk tujuan pengukuhan. 

Anda tak akan jumpa tawaran seperti ini di mana-mana. Kalau diikutkan, ia jauh lebih murah berbanding dengan harga sesi hometuisyen.

Jangan berlengah lagi! Dapatkan Mathzier Hari Ini juga.

Tekan butang “Saya Nak Order” untuk buat pembelian segera!

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Anak-anak lebih mudah untuk belajar apabila ia menarik dan menyeronokkan. Tidak ada cara lain yang lebih berkesan hendak memupuk minat terhadap Matematik.

Mereka tidak boleh dipaksa kerana ia hanya mendatangkan kesan yang negatif. Minat itu perlu hadir secara semulajadi, barulah anak-anak akan lebih fokus dan mudah menghadam.

Kita sebagai ibubapa hanya perlu menyediakan satu laluan mudah untuk mereka ikut.

Kami sebagai cikgu hanya menyediakan alatan yang anda boleh gunakan untuk membimbing anak-anak untuk masa depan yang cerah. Dapatkan MathZier Sekarang!

*Ini adalah produk digital. Gambar adalah sekadar hiasan.

PERHATIAN

HARGA AKAN DINAIKKAN PADA BILA-BILA MASA

Tekan butang “Saya Nak Order” untuk buat pembelian segera!

KINI ANDA TAK PERLU BUANG MASA DAN TENAGA MENGHANTAR ANAK KE PUSAT TUISYEN.

REVOLUSI KELAS TAMBAHAN LEBIH MANTAP BERMULA HARI INI 

Hanya Di Hujung Jari Anda Di Mana-mana Sahaja…

Salam bahagia, Nama saya Cikgu Mohd. Fadli Salleh atau lebih dikenali sebagai Cikgu Korea.

Ramai yang bertanya dengan saya, “Bagaimana anak nak skor A dalam mata pelajaran matematik. Sebab anak lemah dalam mata pelajaran tersebut. Anak pun tak tunjukkan minat”

Sebenarnya tak susah dan saya akan tunjukkan caranya Jika anda teruskan bacaan.

Nak anak berjaya mendapat keputusan yang baik untuk subjek matematik mudah sahaja. Ia terdiri daripada beberapa  elemen penting.

✔️Minat
✔️Buat persediaan awal
✔️Buat banyak latihan berulang-ulang

dan satu lagi elemen yang dapat membantu adalah pergi ke kelas tambahan atau  tuisyen untuk pengukuhan.

Paling utama sekali adalah minat. Punca utama yang menyebabkan anak tak minat dengan matematik adalah menganggap matematik terlalu sukar.

Selain daripada itu, penguasaan operasi tambah dan congak mereka tidak mantap dan mereka tidak didedahkan dengan teknik-teknik yang mengira yang menyeronokkan. 

Ini menyebabkan mind set murid anggap Matematik itu sukar.

Biasanya minat tidak timbul kerana tidak membuat persediaan dari awal. Anak yang bersedia dari awal dapat mengikut pengajaran yang disampaikan oleh cikgu.

Apabila anak ketinggalan jauh, lama-lama mereka menganggap tidak ada guna untuk mengejar dan akhirnya, give up begitu sahaja.

Tahukah anda, terdapat lebih dari 100 sub topik dalam mata pelajaran matematik dari tahun 4 hingga 6.

Macam mana nak skor A dalam UPSR jika ketinggalan dalam banyak topik?

Bagaimana hendak belajar semua topik tersebut jika buat ulangkaji pada saat-saat terakhir. Tak masuk kepala apa yang dibelajar.

Saya pun akan give up juga.

Elemen seterusnya jika hendak anak skor tinggi dalam subjek matematik adalah membuat latih tubi dengan banyak dan berulang-ulang kali.

Ini membantu anak menghafal langkah kerja dengan lebih berkesan. Matematik tidak ada shortcut dan tidak ada cara lain yang memberikan kesan jangka panjang.

Akhir sekali, elemen penting yang membantu anak skor dalam subjek matematik adalah kelas tambahan atau tuisyen untuk pengukuhan.

Kempat-empat elemen ini perlu ada jika anda mahukan anda berjaya dalam subjek ini yang sebenarnya sangat seronok untuk dipelajari.

Sebenarnya, anak-anak kita ni, mereka lebih mudah untuk belajar dan menyerap ilmu yang disampaikan jika ada rangsangan tertentu.

Menurut satu kajian, kaedah pembelajaran berkesan terbahagi kepada 3 kategori iaitu auditori, visual dan kinstetik. Dan setiap anak mempunyai kaedah penyerapan ilmu yang berbeza.

“8,000 Murid Telah Mendapat Manfaat Dari Kaedah Pembelajaran Berkesan Ini…”

Sejak tahun lepas, saya telah bangunkan satu bentuk kaedah pembelajaran baru berdasarkan 3 kategori yang saya nyatakan diatas.

Bentuk pembelajaran ini membolehkan anak-anak mengulangkaji pelajaran pada bila-bila masa dan waktu dan tak kira tempat.

Pagi, petang, malam, di rumah, perpustakaan, di kampung, dalam kereta menuju ke pusat membeli-belah…

Lebih dari 8,000 orang ibubapa telah mendapat manfaat dari kaedah ini di mana saya sendiri yang mengajar anak-anak mereka dengan kaedah yang menyeronokkan.

Ini saya perkenalkan dalam 3 ebook saya yang lepas. Iaitu, Matematik Modul Pantas, Sifirlicious, Pecutan UPSR dan MarvelMaths.

Maklumbalas yang saya terima daripada ibubapa sangat positif sehinggakan mereka sendiri turut serta menelaah pelajaran matematik bersama anak.

Mereka sendiri dapat pantau dan lihat perubahan anak terhadap mata pelajaran matematik yang dianggap paling membosankan.

Lebih menakjubkan, ramai ibu pm dengan saya keputusan peperiksaan anak mereka dalam subjek matematik meningkat dengan mendadak. Ada yang dapat gred E dan D naik terus ke gred B.

Jika anda hendak melihat anak anda berjaya dan senang skor pada peperiksaan akhir tahun, lebih-lebih lagi peperiksaan UPSR, tugas anda sebagai ibu adalah buat persediaan seawal yang mungkin. Bagaimana?

Caranya akan saya kongsikan sebentar sahaja lagi.

“Gabungan Teknik Visual, Praktikal Dan Usaha Berterusan…”

Saya merupakan seorang Guru Matematik sekolah rendah berpengalaman mengajar selama 14 tahun, dan berpengalaman menjadi pengawas peperiksaan, menghadiri kursus penandaan kertas Matematik tahun 6, di anugerahkan sebagai Guru Inspirasi McDonald’s 2019.

Dari pengalaman ini dan maklumbalas yang diberikan oleh ibubapa, saya mendapati punca anak-anak lemah dalam subjek ini jatuh kepada dua sebab Utama …

❌ Pertama, murid Hilang Fokus di kelas dan
❌Kedua, ibubapa tidak mempunyai kemahiran mengajar anak di rumah.

Ya, tuan-tuan dan puan-puan.

Anda sebenarnya tidak keseorangan.

Ramai ibubapa NAK SANGAT mengajar anak-anak dirumah berband✔️ing hantar ke tuisyen atau hometusiyen.

Tetapi adakalanya, lupa rumus dan jalan kerja matematik. Maklumlah, dah bertahun tak buat soalan matematik.

Terpaksa hantar anak ke kelas tambahan atau pusat tuisyen. Dah lah mahal, jauh lagi tu. Terpaksa berikan komitmen dari segi masa wang dan tenaga.

Pada tahun 2018, saya berjaya menaikkan peratusan lulus Matematik sekolah saya dari 34% kepada 77% pada tahun 2018.

Apa yang saya buat, adalah saya rakam video untuk murid-murid saya yang tidak memahami tunjuk ajar saya di sekolah.

Disini saya terapkan auditory, visual dan kinstetik dalam rakaman tersebut.

Mereka dapat melihat video-video ini sebagai pengukuhan dan memahami semula topik yang diajar.

Sejak dari itu, saya mula berusaha gigih menyiapkan latih tubi dan video pengajaran setelah permintaan terlalu tinggi terhadap video pengajaran yang saya buat.

Sangat ramai ibubapa memohon saya membuat latih tubi dan video sebagai rujukan mereka untuk mengajar anak-anak di rumah.

Oleh sebab itu, maka wujudlah…

MATHZIER

Revolusi Kelas Tambahan Online Matematik Terkini!

Tekan butang “Saya Nak Order” untuk buat pembelian segera!

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Mathzier adalah Kelas Tambahan Online pertama di Malaysia yang lengkap dibuat mengikut silibus semasa berdasarkan KSSR bagi Tahun 4,5 dan 6 supaya apa yang saya ajarkan nanti, mengikut piawaian kementerian pendidikan.

Kelas tambahan online Mathzier ini menggunakan rujukan utama buku teks sekolah. Jadi anda tidak perlu print out bahan jika kat rumah tiada printer. Anak anda boleh terus rujuk dan buat soalan dalam buku teks.

Apa yang membezakan Kelas Tambahan Online ini dengan tuisyen di luar sana adalah elemen Auditori, Visual dan Kinstetic.

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Anda dan anak-anak boleh tengok video dan belajar bila-bila masa dan di mana-mana. Di kampung pun boleh belajar, pergi melancong di oversea pun boleh lagi belajar. Tak kira masa, tempat dan waktu.

Lebih menarik lagi, anda boleh ulang-ulang tengok video sampai faham kemudian terus buat. Ini paling mahal dan tidak dapat diperolehi di pusat tuisyen biasa.

Di pusat tuisyen, jika anak tak faham masa guru mengajar, mereka akan terus tak faham tanpa dapat ulang semula apa yang cikgu tu ajar.

Dan yang paling penting, anda jimat masa dan tenaga tak perlu ke pusat tuisyen dan tak perlu hantar mereka lagi.

Mathzier juga dilengkapi dengan lebih 300 soalan pengukuhan dalam modul yang dibina sendiri oleh saya dan cikgu-cikgu yang berpengalaman gabungan lebih 30 tahun berdasarkan buku teks beserta skema.

Jika anda mahu kukuhkan kefahaman matematik anak-anak, maka modul ini disediakan untuk mereka membuat latihan. Disini hadirnya penerapan kinstetic.

Menarik kan!

“Apa Yang Akan Saya Dapat Cikgu?”

Mathzier dibahagikan kepada 3 pakej, Pakej Tahun 4, Tahun 5 dan Tahun 6. Setiap pakej ini dilengkapi dengan Slide, Video dan 300 latih tubi.

Anda boleh pilih untuk ambil satu pakej mengikut tahun anak anda berada atau, anda boleh pilih ketiga-tiga pakej tersebut.

Setiap bulan bermula Januari, saya akan edarkan 8 topik utama untuk tahun 4 dan 8 bab untuk tahun 5 dan 6.

Seperti berikut:

KANDUNGAN MATHZIER JANUARI BAB 1

TAHUN 4
Kenal Dan Tulis Nombor
Teroka Nombor

Banding Dan Susun Nombor
Nombor Genap Dan Nombor Ganjil
Pola Nombor
Bundar Nombor
Tambah Dan Anu Dalam Tambah
Tolak Dan Anu Dalam Tolak
Tambah Dan Tolak
Darab
Bahagi
Darab Dan Bahagi
Selesaikan Masalah

TAHUN 5
Nombor dalam perkataan

Nombor dalam angka
Nombor dalam angka dan perkataan
Cerakinkan nilai digit
Cerakinkan nilai tempat
Nilai tempat dan nilai digit
Banding dan susun nombor
Pola nombor
Bundarkan nombor
Soalan Uji Minda

TAHUN 6
Nombor Perdana
Nombor Tuju Digit
Hubungan Nombor Perpuluhan Juta dan Pecahan Juta dengan Nombor Bulat
Penyelesaian Masalah
Komplilasi Soalan Peperiksaan Sebenar

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

KANDUNGAN MATHZIER FEBRUARI BAB 2

TAHUN 4
Penukaran Nombor Bercampur Dan Pecahan Tak Wajar
Tambah Pecahan
Tolak Pecahan
Tambah Dan Tolak Pecahan
Pecahan Dari suatu Kuantiti
Tambah Perpuluhan
Darab Perpuluhan
Tukar Pecahan Dan Peratus
Peratusan Objek

TAHUN 5
Tambah Sehingga Sejuta
Tambah Melibatkan ANU
Tolak Dalam Lingkungan Sejuta
Tolak Melibatkan ANU
Darab Lazim Lattice Dan Mudah
ANU dalam Darab
Bahagi Dan Bahagi Mudah
Bahagi melibatkan ANU
Operasi Bergabung Darab
Operasi Bergabung Kurungan

TAHUN 6
Darab Pecahan Wajar Dan Pecahan Wajar
Darab Pecahan Wajar Dengan Nombor Bercampur
Darab Nombor Bercampur Dan Mencari Anu
Bahagi Pecahan Wajar Dengan Pecahan Wajar
Bahagi No Bercampur Dan Cari Anu
Darab dan Bahagi Perpuluhan
Peratus Dalam Simpanan Dan Pelaburan
Peratus Dalam Kehidupan Seharian

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Tidak seperti tuisyen diluar sana, Mathzier dihasilkan mengikut silibus matematik semasa berdasarkan KSSR bagi Tahun 4,5 dan 6. Lebih-lebih lagi saya dan cikgu-cikgu yang terlibat sentiasa mendapat maklumat terkini yang tepat dari kementerian pendidikan.

Lebih menyeronokkan, anda bersama anak dapat menonton berulang-ulang kali sehingga faham. Bayangkan seperti mengupah seorang tutor mengajar di rumah anda!

Nah, Ini jawapan saya untuk mereka yang pm saya untuk buat kelas tuisyen anak mereka.

“Video Pengajaran, Sama Seperti Apa Yang Saya Ajarkan Di Kelas Saya Sendiri Berdasarkan Buku Teks.”

Penerangan yang saya berikan sangat jelas dan anak anda dapat buat latihan dalam buku teks matematik sekolah berdasarkan pengajaran yang diberikan dari video tersebut.

Bukan setakat itu, ia boleh ditonton di mana-mana sahaja kerana ia boleh dibuka di handfon dan juga didalam laptop.

Penerangan video bagi setiap sub topik sangat penting untuk kefahaman murid. Video ini boleh diulang tayang selalu dan latih tubi juga boleh di print out berkali-kali untuk dibuat latihan.

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

“Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal”

NAK tau apa beza murid cemerlang dan pelajar yang lemah?

Apabila ditanya murid-murid yang mendapat “A” dalam subjek matematik apakah rahsia mereka, mereka menjawab,

“… Buat persediaan awal, buat latihan berulang-ulang kali setiap hari sehingga saya dapat menjawab dengan sebelah mata…”

Ya, matematik tidak ada jalan pintas kecuali anak anda seorang genius matematik.

Matematik tahap dua jika digabungkan kesemua topik silibus dari tahun 4, 5 dan tahun 6, akan ada lebih daripada 100 topik.

Jika sasaran anak mendapat kepututsan cemerlang dalam peperiksaan UPSR, mana nak dapat habiskan dalam masa sebulan dua. Wajib mula awal. Seawal tahun 4.

Apa yang boleh saya jamin, Mathzier membolehkan anak anda mengulangkaji balik topik-topik yang telah dipelajari.

Jika tak faham, tonton semula video berulang-ulang kali sehingga mahir.

Jika dibuat berulang kali pastinya anak akan mahir seterusnya kejayaan dalam Matematik selangkah lebih dekat.

Jika anak anda tidak dapat A, sekurang-kurangnya anak anda lulus dalam Matematik asas yang akan bawa anak anda jauh dalam pendidikan dan untuk masa hadapanya.

Ibubapa mana yang tak NAK lihat anak Berjaya.

“Cikgu, Macam Mana Saya Nak Langgan, Berapa Harga Mathzier Kelas Tambahan Online?”

Sabar dulu. Sabar… Saya tahu anda dah tak sabar sangat dah Nak Dapatkan Mathzier ni. Cuma saya nak beritahu, Kelas Tambahan Online Mathzier ni, bukan produk langgan bulanan.

Ia adalah produk tunggal yang dikeluarkan secara berkala setiap bulan. Ia dipakej mengikut tahun 4, 5 dan tahun 6.

Anda boleh pilih pakej mana yang anda mahukan dan tiada paksaan melanggan seperti syarikat penyiar siaran digital berbayar.

Maknanya setiap bulan, anda diberi pilihan untuk beli bab seterusnya atau tidak. Terpulang dengan anda. Anda nak skip dan beli bab bulan seterusnya pun boleh.

Walaubagaimanapun, jika anda skip, dikhuatiri anak anda tidak faham apa yang diajarkan pada bab seterusnya. 

Amat dinasihatkan mendapatkan mengikut turutan bab yang dikeluarkan untuk mengelak anak keliru. 

Setiap pakej Mathzier (mengikut tahun) dilengkapi dengan Slaid berdasarkan rakaman video mengikut aturan dalam buku teks matematik, lebih dari 4 rakaman video mengikut sub topik dan 300 latih tubi yang anda boleh cetak berulang kali sehingga anak anda mahir dalam topik tersebut.

Pelaburan penting untuk masa depan anak anda ini wajib anda miliki. Anda boleh dapatkan Mathzier dengan harga

RM50
(shj setiap bab.)

Harga ini lebih berbaloi dari hantar anak anda tuisyen diluar sana untuk beberapa jam sahaja. Anda dapat 1 Bab merangkumi 8 sub topik, 1 Slaid berdasarkan buku teks matematik, Minimum 5 rakaman video mengikut tahun dan 300 Latih Tubi untuk tujuan pengukuhan. 

Anda tak akan jumpa tawaran seperti ini di mana-mana. Kalau diikutkan, ia jauh lebih murah berbanding dengan harga sesi hometuisyen.

Jangan berlengah lagi! Dapatkan Mathzier Hari Ini juga.

Tekan butang “Saya Nak Order” untuk buat pembelian segera!

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

Anak-anak lebih mudah untuk belajar apabila ia menarik dan menyeronokkan. Tidak ada cara lain yang lebih berkesan hendak memupuk minat terhadap Matematik.

Mereka tidak boleh dipaksa kerana ia hanya mendatangkan kesan yang negatif. Minat itu perlu hadir secara semulajadi, barulah anak-anak akan lebih fokus dan mudah menghadam.

Kita sebagai ibubapa hanya perlu menyediakan satu laluan mudah untuk mereka ikut.

Kami sebagai cikgu hanya menyediakan alatan yang anda boleh gunakan untuk membimbing anak-anak untuk masa depan yang cerah. Dapatkan MathZier Sekarang!

FAQ

Soalan: Apa beza ebook Modul Pantas Matematik, Sifirlicious, Pecutan UPSR dan Marvel Math Dengan Mathzier?

Jawapan: Modul Pantas Matematik adalah teknik menjawab soalan matematik, Sifirlicious adalah teknik menghafal dan membina sifir, Pecutan UPSR adalah bengkel UPSR dan ulangkaji soalan tahun lepas dan Marvel Math adalah kaedah permainan untuk menarik minat murid dengan matematik. Mathzier adalah Kelas Tambahan Online berdasarkan KSSR bagi tahun 4, 5 dan 6.

Soalan: Boleh tak saya beli bulan depan? 

Jawapan: Boleh. Walaubagaimanapun, digalakkan membeli apabila Bab baru dikeluarkan setiap bulan. Ini kerana kita tak mahu anak-anak terbeban untuk ulangkaji terlampau banyak topik dalam satu masa.

SOALAN: Boleh tak saya beli awal walaupun anak saya baru tahun 3?

Jawapan: Boleh tak ada masalah.

*Ini adalah produk digital dalam bentuk fail PDF. Anda boleh download dan cetak. Gambar adalah sekadar hiasan.

HakCipta ModulMatematik.com 2019

TOS | DISCLAIMER | PRIVACY